M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Media Contacts promuje serię "Brzydcy" niestandardową kampanią online

Serwis Dzienny | 2 czerwca 2008, 06:45

Media Contacts przygotował niestandardową kampanię promującą serię książek dla młodzieży "Brzydcy". Jej bohaterką jest nastolatka Tally, której profil założono w...

Media Contacts przygotował niestandardową kampanię promującą serię książek dla młodzieży "Brzydcy". Jej bohaterką jest nastolatka Tally, której profil założono w portalu społecznościowym Fotka.pl. Dołączono do niego odnośniki do zdjęć, filmów i forum z udziałem bohaterki. Kampanię w Fotce wspierały filmy autorstwa Propress Managment w Youtube.pl oraz konkurs, w którym nagrodami były książki ufundowane przez wydawnictwo Egmont.

Agencja ujawniła, że profil Tally w Fotka.pl ma na celu promocję serii "Brzydcy". Po kilku dniach profil Tally stał się najpopularniejszy w serwisie. W komunikację zaangażowało się 140 tys. internautów. Kampania wygenerowała ponad 100 mln kontaktów z reklamą z zasięgiem 2,6 mln unikatowych użytkowników. (JN)

Czytaj więcej na temat: , , ,