Zagranica

BUDŻET REKLAMOWY SZYBKIEJ KOLEI THALYS DO WZIĘCIA

Thalys, szybka kolej łącząca stolice Belgii, Francji, Niemiec, Szwajcarii i Wielkiej Brytanii, ujawniła nazwy agencji, które ubiegają się o jej...

Thalys, szybka kolej łącząca stolice Belgii, Francji, Niemiec, Szwajcarii i Wielkiej Brytanii, ujawniła nazwy agencji, które ubiegają się o jej budżet reklamowy. Do przetargu zaproszono Ogilvy & Mather Worldwide, Young & Rubicam, TBWA Worldwide, Leo Burnett Worldwide, Euro RSCG, FCB oraz Lowe Lintas & Partners. Celem kampanii jest promocja kolei Thalys jako środka podróży na średnich dystansach. Ta szybka kolej stała się niewątpliwym liderem na linii Paryż – Bruksela, gdzie czas podróży wynosi 1,5 godz. Thalys spółka państwowych kolei w Belgii i Francji, która co roku przewozi 22 mln pasażerów, jest również właścicielem magazynu typu city guide. Istniejącemu od 1996 r. przewoźnikowi nie udało się jednak osiągnąć takiej znajomości brandu, jaką cieszy się EuroStar, sieć łącząca Londyn z Paryżem przez Channel Tunnel. Wysokość budżetu reklamowego szacowana jest na 7 mln dol.