Kraj

Sieć Saturn reklamuje obniżkę cen telewizorów

Sieć elektromarketów Saturn (Media Saturn Holding Polska) reklamuje w mediach specjalną akcję promocyjną dla kibiców futbolu przed Euro 2008. W...

Sieć elektromarketów Saturn (Media Saturn Holding Polska) reklamuje w mediach specjalną akcję promocyjną dla kibiców futbolu przed Euro 2008. W ten weekend sklepy sieci oferują wybrane modele telewizorów w cenach obniżonych o 22 proc. (hasło akcji brzmi: “Telewizory bez VAT”). Oferta wpierana jest przez reklamę telewizyjną, outdoor, radio, gazetki reklamowe oraz przedruki w prasie. Do tego celu Saturn zaadaptował niemieckie spoty telewizyjne przygotowane na mistrzostwa Europy. Nad polską wersją pracowała agencja Young & Rubicam.

Planowaniem i zakupem mediów dla Saturna i pozostałych sieci należących do Metro Group w Polsce (czyli Makro Cash & Carry, Real i Media Markt) zajmuje się firma Metro Group Advertising Polska. (MB)