Kraj

Mocne wejście Burger Kinga

Po czterech latach przerwy w inwestowaniu w Polsce firma International Fast Food, która posiada wyłączną licencję na prowadzenie restauracji Burger...

Po czterech latach przerwy w inwestowaniu w Polsce firma International Fast Food, która posiada wyłączną licencję na prowadzenie restauracji Burger King, otwiera kolejne lokale. Od lipca ub.r. do kwietnia br. powstało 16 nowych restauracji, w tym 15 typu drive-in, przystosowanych do obsługi zmotoryzowanych klientów. Łącznie z dwoma najnowszymi lokalami w Warszawie, które oficjalnie otwarto 2 czerwca, są już 24 restauracje Burger King. W tym roku firma ma też pierwszą kampanię reklamową w TV, będzie ona trwała do 6 czerwca. Dwa spoty przygotował dział marketingu Burger King, wykorzystując korporacyjne materiały ze Szwecji (kreacja DMB&B) i Wielkiej Brytanii (Ammirati Puris Lintas). Zakup mediów (Polsat, TVN i RTL7) powierzono Initiative Media. (JS)