Kraj

Totalizator Sportowy wspiera grę Keno; Piotr Gosek odpowiada za marketing

Totalizator Sportowy wprowadził nową grę liczbową o nazwie Keno. Jest to pierwsza gra monitorowa - gracz obstawia maksymalnie 10 liczb...

Totalizator Sportowy wprowadził nową grę liczbową o nazwie Keno. Jest to pierwsza gra monitorowa – gracz obstawia maksymalnie 10 liczb – co pięć minut losowanych jest 20 liczb ze zbioru od 1 do 70. Maksymalna wygrana wynosi 1 mln zł.

Sławomir Dudziński, prezes zarządu Totalizatora Sportowego, przekonuje, że nowa gra, podobnie jak w Stanach Zjednoczonych i kilku krajach Europy, ma szansę stać się przebojem rynkowym. Firma w pierwszym tygodniu czerwca br. rozpocznie intensywną kampanię reklamową nowej gry, która obejmie telewizję, radio, outdoor i internet. Kreację przygotował PZL, a planowaniem i zakupem mediów zajął się ZenithOptimedia.

W Keno można grać na 1 tys. automatów zlokalizowanych w barach, pubach i restauracjach (jest to gra o charakterze impulsowym, dlatego wybrano lokalizacje w kanale HoReCa). Do końca roku sieć punktów do gry ma liczyć 1,5 tys. lokalizacji.

Według wstępnych wyników w ub.r. Totalizator Sportowy ze sprzedaży gier i zakładów losowych osiągnął 2,8 mld zł przychodów i 225 mln zł zysku netto, wobec odpowiednio 2,3 mld zł i 186 mln zł w 2006 r. Plan finansowy na ten rok zakłada 3,2 mld zł przychodów.

Zarząd Totalizatora ma nadzieję, że za kilka lat Keno będzie przynosiło spółce mniej więcej tyle, ile obecnie generuje Multilotek (ok. 35 proc. przychodów). Najważniejszą grą pozostaje Duży Lotek, który generuje ok. 55 proc. przychodów.

Jednocześnie rada nadzorcza spółki wybrała na kolejną kadencję Sławomira Dudzińskiego na prezesa i Piotra Goska na członka zarządu odpowiedzialnego za sprzedaż i marketing. Dyrektorem marketingu TS jest Maciej Berger. (MB)