Agencja reklamowa BBDO Warszawa przygotowała dla Wrigley Poland niestandardową akcję pt. “Międzynarodowy Dzień Zbliżenia Winterfresh”. Akcja zaplanowana jest na 5 czerwca br. Jej celem jest propagowanie bliskich relacji wśród młodych ludzi oraz wpisanie w te wartości marki Winterfresh. W ramach akcji przeprowadzona została kilkudniowa intensywna kampania reklamowa w telewizji przy wykorzystaniu dwóch 10-sekundowych spotów. Poza tym wykorzystano radio, plakaty i wlepki na uczelniach, basenach i w miejscach spotkań młodych ludzi. Na potrzeby akcji przygotowano ponadto pierwszy magazyn “Winterfresh” (połączenie czasopisma oraz gry – flirtu towarzyskiego), który będzie dystrybuowany w knajpkach i kafejkach. Przewidziane są także działania ambientowe i eventowe. Przy realizacji akcji biorą także udział ARBOMedia (produkcja, ambient media, event), Tequila Polska (opracowanie strony www.polifreshya.pl) oraz dom mediowy Media Direction OMD.
(AMS)