Kraj

BBDO realizuje projekt "Międzynarodowy Dzień Zbliżenia" dla Wrigley

Agencja reklamowa BBDO Warszawa przygotowała dla Wrigley Poland niestandardową akcję pt. "Międzynarodowy Dzień Zbliżenia Winterfresh". Akcja zaplanowana jest na 5...

Agencja reklamowa BBDO Warszawa przygotowała dla Wrigley Poland niestandardową akcję pt. “Międzynarodowy Dzień Zbliżenia Winterfresh”. Akcja zaplanowana jest na 5 czerwca br. Jej celem jest propagowanie bliskich relacji wśród młodych ludzi oraz wpisanie w te wartości marki Winterfresh. W ramach akcji przeprowadzona została kilkudniowa intensywna kampania reklamowa w telewizji przy wykorzystaniu dwóch 10-sekundowych spotów. Poza tym wykorzystano radio, plakaty i wlepki na uczelniach, basenach i w miejscach spotkań młodych ludzi. Na potrzeby akcji przygotowano ponadto pierwszy magazyn “Winterfresh” (połączenie czasopisma oraz gry – flirtu towarzyskiego), który będzie dystrybuowany w knajpkach i kafejkach. Przewidziane są także działania ambientowe i eventowe. Przy realizacji akcji biorą także udział ARBOMedia (produkcja, ambient media, event), Tequila Polska (opracowanie strony www.polifreshya.pl) oraz dom mediowy Media Direction OMD.

(AMS)