M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Perfetti Van Melle wyda 40 mln dol. na markę Mentos w USA

Serwis Dzienny | 29 maja 2008, 06:45

Perfetti Van Melle wyda 40 mln dol. na wprowadzenie marki gumy do żucia - Mentos Gum na rynek USA. Jest...

Perfetti Van Melle wyda 40 mln dol. na wprowadzenie marki gumy do żucia - Mentos Gum na rynek USA. Jest to drugie podejście włoskiej firmy do zaistnienia w Stanach Zjednoczonych. Pierwsze, które miało miejsce w 2003 r., zakończyło się fiaskiem. Kampanię reklamową wspierającą wprowadzenie nowości zrealizuje Bartle Bogart Hegarty z Londynu. Działania telewizyjne trwać będą do kwietnia 2009 r. Dodatkowo wsparcie nowego produktu ma zapewnić reklama radiowa, prasowa, a także sampling i akcja kuponowa. Perfetti Van Melle osiąga rocznie sprzedaż w wysokości 2 mld dol. Główni konkurenci - Wrigley i Cadbury - osiągneli w ub.r. sprzedaż na poziomie odpowiednio 5,4 mld. dol. i 10,1 mld dol. ("AdWeek").

Czytaj więcej na temat: , , , ,