Kraj

JUBILEUSZOWA PROMOCJA WEDLA

Wedel rozpoczął jubileuszową promocję z okazji 150. rocznicy istnienia firmy. Kampania promocyjna realizuje założenia strategii marketingowej Wedla. "Zasadniczym elementem strategii...

Wedel rozpoczął jubileuszową promocję z okazji 150. rocznicy istnienia firmy. Kampania promocyjna realizuje założenia strategii marketingowej Wedla. “Zasadniczym elementem strategii naszej firmy jest umacnianie marki Wedla, która według badań Instytutu Marki Polskiej jest najbardziej rozpoznawalną marką w Polsce” – powiedziała Anna Brzozowska, dyrektor marketingu Cadbury Wedel. Promocję wspiera intensywna kampania reklamowa przygotowana przez agencję Saatchi & Saatchi i dom mediowy Initiative Media. Reklamy przez najbliższe 13 tygodni emitowane będą w TVP, Polsacie, TV4 i TVN, ośmiu tytułach prasowych, w tym w “Gazecie Wyborczej” i “Tele Tygodniu”, w Radiu RMF FM oraz w rozgłośniach lokalnych. Przygotowano także bogaty wybór materiałów POS i uruchomiono specjalne strony internetowe www.wedelpromocja.pl. W urodzinowej promocji, polegającej na zakupie promocyjnych produktów i zebraniu 150 punktów, można wygrać 4 samochody Mercedes Klasy A, 400 nagród pieniężnych o wartości 1500 zł, 4 tys. nagród pieniężnych o wartości 150 zł każda oraz 4 tys. koszy wedlowskich słodyczy. Wysokość budżetu akcji promocyjno-reklamowych nie została ujawniona. (MKS)