Kraj

Samsung rusza z jedną z największych kampanii reklamowych telefonów

Samsung Electronics Polska rusza z szeroką kampanią wspierającą wprowadzony niedawno telefon Samsung Soul, który ma być flagowym modelem producenta w...

Samsung Electronics Polska rusza z szeroką kampanią wspierającą wprowadzony niedawno telefon Samsung Soul, który ma być flagowym modelem producenta w tym sezonie.

Kampania, która potrwa do połowy lipca, będzie jedną z największych z dotychczas przeprowadzonych w Polsce przez dział telefonów komórkowych Samsunga.

Obejmie ona telewizję (15- i 30-sekundowe spoty w TVN, Polsat, TVP1, TVP2, TVN24, TVN Style oraz Discovery). Motywem przewodnim reklam jest dotykowy panel nawigacyjny, który umożliwia intuicyjne korzystanie z funkcji telefonu. Reklamy będą też emitowane w kinach Cinema City i na ekranie LED Hator Media na budynku Cepelii w centrum Warszawy.

Reklamy prasowe pojawią się w tygodnikach społeczno-politycznych (“Forum”, “Polityka”, “Newsweek”, “Przekrój”), w prasie lifestyle’owej (“Viva”, “Party”, “Pani”, “Twój Styl”, “Zwierciadło”, “Playboy”, “Top Gear”, “Logo”, “Smart”, “Men’s Heath”, “Avanti”) oraz w prasie branżowej.

Kampania outdoorowa obejmie nośniki 12×3 i 12×4 m w całym kraju i duże formaty w wybranych lokalizacjach. W internecie kampania prowadzona jest w portalach informacyjnych i wykorzystuje różne formaty (billboardy, brandmark video, half page, double billboard i skyscrapery).

Adaptacją globalnej kreacji zajęła się agencja GonnaBe, a zakupem mediów – dom mediowy Starcom. (MB)