Kraj

Panasonic wdraża w Polsce nową strategię komunikacji

Producent elektroniki użytkowej Panasonic Polska rozpoczął równolegle trzy silne kampanie telewizyjne swoich produktów: telewizorów plazmowych Viera, cyfrowych aparatów fotograficznych Lumix...

Producent elektroniki użytkowej Panasonic Polska rozpoczął równolegle trzy silne kampanie telewizyjne swoich produktów: telewizorów plazmowych Viera, cyfrowych aparatów fotograficznych Lumix i kamer wideo HD.

Panasonic standardowo prowadzi równoległe kampanie TV, licząc na efekt synergii przekazu, natomiast obecne działania stanowią inaugurację nowej strategii komunikacji Panasonica pod hasłem “Everything Matters”.

Producenci elektroniki (RTV, audio, wideo) zazwyczaj starają się wskazywać jedną najważniejszą i wyróżniającą cechę produktu (np. kontrast, rozdzielczość czy wielkość zoomu) i wokół niej budować komunikację reklamową. Panasonic postanowił odejść od takiej formy przekazu na rzecz komunikacji szerszego spektrum funkcji i możliwości urządzeń.

Wprowadzeniem i adaptacją nowej platformy kreatywnej Panasonica na polski rynek zajęła się agencja DSK, a media do kampanii zaplanował i zakupił dom mediowy Vizeum. (MB)