Kraj

Streetcom autorem projektu marketingu szeptanego dla firmy Express

Streetcom rozpoczął współpracę w zakresie marketingu szeptanego z firmą Express specjalizującą się w wynajmie samochodów w Polsce. Uczestnicy akcji, łącznie...

Streetcom rozpoczął współpracę w zakresie marketingu szeptanego z firmą Express specjalizującą się w wynajmie samochodów w Polsce. Uczestnicy akcji, łącznie 2 tys. osób wyselekcjonowanych z bazy Streetcom, oraz młodzi kreatywni graficy zaproszeni do akcji będą mogli zaprojektować według własnego pomysłu grafikę na samochód marki Nissan Micra CC. Specjalna strona www.expressyourself.pl umożliwi im wymianę opinii, a także będzie miejscem kreatywnych zmagań. W konkursie oprócz wybranych 2 tys. osób będą mogły wziąć udział także inne osoby, które zalogują się na stronie. – Traktujemy kampanię “Express Yourself” jako element strategii długoterminowej budowy świadomości brandu Express, a także budowy świadomości wynajmu aut jako takiego. Łatwość i dostępność wynajmu samochodów to cechy, które chcemy promować za pomocą kampanii wizerunkowych. Jesteśmy liderem rynku, na nas spoczywa obowiązek i przywilej budowania świadomości produktu, co będzie z korzyścią dla całego sektora wynajmu samochodów w Polsce – mówi Paweł Pawicki, przedstawiciel PGD.

Express Sp. z o.o to wchodząca w skład Grupy PGD sieciowa wypożyczalnia samochodów operująca również w sektorze produktów zorientowanych na rynek odbiorców korporacyjnych – wynajmu długoterminowego i zarządzania flotami. (MKS)