Kraj

Saatchi & Saatchi autorem kampanii Ptasiego Mleczka w poręcznym formacie

Cadbury Wedel rozszerzyło ofertę Ptasiego Mleczka o nowy format produktu - dwa paluszki. - Nowość kierujemy do konsumentów produktów impulsowych....

Cadbury Wedel rozszerzyło ofertę Ptasiego Mleczka o nowy format produktu – dwa paluszki. – Nowość kierujemy do konsumentów produktów impulsowych. Jest odpowiedzią na oczekiwania klientów, którzy chcą mieć Ptasie Mleczko także w wersji podręcznej – mówi Anna Telakowiec, dyr. kategorii czekolad Cadbury Wedel. Ptasie Mleczko – dwa paluszki można kupić w dwóch najbardziej popularnych smakach – tradycyjnym waniliowym w ciemnej deserowej czekoladzie i wersję śmietankową w mocno mlecznej czekoladzie.

Wprowadzeniu nowości towarzyszy kampania reklamowa pod hasłem “Kawałeczek nieba tam gdzie chcesz”. Działania obejmują kampanię TV (TVN, Polsat, TV4, TVN Siedem, TVP3) oraz strony internetowe, m.in.: Onet.pl, WP.pl, Interię, Nasza-klasa.pl i O2.pl. Sampling produktów odbędzie się w ośmiu miastach, m.in. na terenie szkół, gdzie pojawią się obrandowane smarty z hostessami rozdającymi produkt. Za kreację reklam odpowiada agencja Saatchi & Saatchi, media do kampanii planuje i kupuje dom mediowy ZenithOptimedia, działania PR leżą w gestii agencji Twenty Four Seven PR.

Ptasie Mleczko Cadbury Wedel ma 60 proc. udziału w polskim rynku ptasiego mleczka (źródło: dane producenta). (MKS)