Kraj

ART FM PROMUJE LOKATĘ EUREKA DLA BPH

Agencja reklamowa Art FM jest odpowiedzialna za strategię, kreację, planowanie i zakup mediów na potrzeby kampanii reklamowej lokaty Eureka dla...

Agencja reklamowa Art FM jest odpowiedzialna za strategię, kreację, planowanie i zakup mediów na potrzeby kampanii reklamowej lokaty Eureka dla Banku BPH. Kampania medialna rozpocznie się 15 października br. i potrwa do końca tego miesiąca. “Celem kampanii jest promocja lokaty. Jej grupą docelową są osoby w wieku 20-60 lat” – mówi Katarzyna Łękawska, account manager w Art FM. Przedstawiciele banku nie podają wysokości budżetu kampanii. Wiadomo, że obejmie swoim zasięgiem prasę (“Gazeta Wyborcza”, “Super Express” oraz dzienniki lokalne w województwach południowych, gdzie znajduje się najwięcej placówek BPH) i stacje radiowe, takie jak RMF FM i Program I Polskiego Radia. Kampania informacyjna rozpoczęła się już na początku października br. wraz z wprowadzeniem lokaty na rynek. Złożyły się na nią broszury i ulotki w placówkach BPH oraz mailing. W okresie od stycznia do sierpnia br. Bank BPH wydał na reklamę w mediach 0,63 mln zł (wg Expert Monitora). (PU)