Kraj

"Wprost" z dodatkiem o Euro 2008 i kampanią

Aktualne wydanie "Wprost" (AWR "Wprost") ukazało się z dodatkiem poświęconym Euro 2008. Numerowi towarzyszy kampania przygotowana przez dział promocji wydawcy....

Aktualne wydanie “Wprost” (AWR “Wprost”) ukazało się z dodatkiem poświęconym Euro 2008. Numerowi towarzyszy kampania przygotowana przez dział promocji wydawcy. Wykorzystywane są stacje telewizyjne: TVP Sport, Polsat Sport, Polsat Sport Extra, TVN Turbo, Canal Plus Sport, Extreme Sports Channel, oraz wybrane rozgłośnie radiowe, tytuły prasowe i portale.

Tygodnik z wydaniem specjalnym “Euro 2008” ukazał się w nakładzie 212 tys. egz. Cena z dodatkiem pozostaje bez zmian i wynosi 4,50 zł.

Według ostatnio podsumowanych przez ZKDP danych za marzec br. średni nakład “Wprost” wyniósł 214,4 tys. egz., a średnia sprzedaż ogółem – ok. 106 tys. Rok wcześniej, w marcu 2007 r., średni nakład tygodnika wyniósł 239,6 tys. egz., a średnia sprzedaż – 126,4 tys. egz. (KP)