Kraj

Agencja Yapan autorem kampanii wizerunkowej "Mistrzostwa świata w odpoczywaniu Gdynia 2008"

Gdynia ruszyła z nową kampanią wizerunkową pod hasłem "Mistrzostwa świata w odpoczywaniu Gdynia 2008". Do promocji wybrano największe wydarzenia kulturalno-rekreacyjne,...

Gdynia ruszyła z nową kampanią wizerunkową pod hasłem “Mistrzostwa świata w odpoczywaniu Gdynia 2008”. Do promocji wybrano największe wydarzenia kulturalno-rekreacyjne, które latem tego roku odbędą się w Gdyni. Są to: Gdynia Sailing Days, Open’er Festival, Ladies’ Jazz Festival, Gdynia Design Days ’08, Globaltica World Culture Festival i koncert Erica Claptona.

Promotorem letniej oferty została aktorka, rodowita gdynianka Anna Przybylska. Kampania obejmie billboardy w ośmiu największych miastach Polski oraz reklamę w prasie kolorowej: tygodnikach, miesięcznikach i dodatkach TV w największych dziennikach ogólnopolskich. Wydrukowano 30 tys. ulotek w językach polskim i angielskim.

Autorem kampanii jest agencja reklamowa Yapan. Budżet kampanii wyniósł 650 tys. zł.

Z myślą o wykorzystaniu hasła w przyszłych działaniach reklamowych Urząd Miasta Gdyni zgłosił “Mistrzostwa świata w odpoczywaniu Gdynia 2008” jako graficzno-słowny znak towarowy do rejestracji w Urzędzie Patentowym. Gdynia regularnie promuje swój wizerunek od 2000 r. (MKS)