Zagranica

Innowacyjna kampania Fiata 500 w Berlinie

Fiat 500, który zadebiutował kilka miesięcy temu, kontynuuje swoje prezentacje. Po raz kolejny w sposób innowacyjny i spektakularny. W centrum...

Fiat 500, który zadebiutował kilka miesięcy temu, kontynuuje swoje prezentacje. Po raz kolejny w sposób innowacyjny i spektakularny.

W centrum Berlina w pobliżu legendarnego Checkpoint Charlie na rogu Friedrichstrasse nowe kultowe włoskie auto przyciąga uwagę przechodniów z zawieszonego nad ziemią potężnego sześcianu reklamowego prezentującego filmy, napisy i gigantycznych rozmiarów plansze.

Z dwóch billboardów o powierzchni 288 mkw. każdy Fiat 500 zaprasza przechodniów do wysłania SMS-a (hasło: Fiat 500, numer telefonu 84000). W ten sposób przez wyświetlacz o długości 20 m przewijają się myśli i pozdrowienia, które są pokazywane również na stronie internetowej Fiata 500 za pomocą systemu RSS-feed.

Przedsięwzięcie stanowi część strategii marketingowej, która od fazy poprzedzającej premierę miała zgromadzić miłośników modelu z całego świata pod hasłem “500 – auto dla ludzi stworzone przez ludzi”.

Kampania została opracowana przez Fiata we współpracy z ekspertami od komunikacji Carat Wiesbaden oraz agencję Magic Touch z Hamburga. (BG na podst. Fiat Auto Poland)