Przetargi

TVP prowadzi przetarg związany z festiwalem w Opolu

Biuro Marketingu i Promocji Telewizji Polskiej prowadzi przetarg na zakup usług reklamy zewnętrznej w związku z planowaną kampanią reklamową. Będzie...

Biuro Marketingu i Promocji Telewizji Polskiej prowadzi przetarg na zakup usług reklamy zewnętrznej w związku z planowaną kampanią reklamową. Będzie ona promować tegoroczny 45. Festiwal Piosenki Polskiej w Opolu na outdoorze w okresie 1-15 czerwca br. Kampania reklamowa opolskiego festiwalu prowadzona będzie na terenie Górnośląskiego Okręgu Przemysłowego, Krakowa, Łodzi, Poznania, Szczecina, Trójmiasta, Warszawy, Wrocławia i Opola. Wykorzystanych w niej zostanie 500 nośników, w tym 310 frontlightów 6×3 m i 190 cityscrolli 3,5×2,5 m. (BG)