Kraj

PepsiCo wprowadza nową linię napojów Toma Frutado

PepsiCo General Bottlers poszerza portfolio marki Toma. Nowością jest napój Toma Frutado w litrowym kartonowym opakowaniu oraz w półlitrowych plastikowych...

PepsiCo General Bottlers poszerza portfolio marki Toma. Nowością jest napój Toma Frutado w litrowym kartonowym opakowaniu oraz w półlitrowych plastikowych butelkach dostępny w trzech smakach: jabłkowo-miętowym, jabłkowo-wiśniowym i multiwitaminowym. Kampania reklamowa marki Toma trwa od początku marca br. Tegoroczne działania skoncentrowane są na nowościach produktowych. Pierwsza, wiosenna część projektu komunikacyjnego poświęcona jest sokom pomarańczowym Toma 100 proc. z miąższem. Z początkiem lata przekazy reklamowe ulegną zmianie i będą informowały o Toma Frutado. Towarzyszyć ma im konkurs konsumencki. Kreacje reklam przygotowała agencja BBDO, za działania PR odpowiada Compress, a za media Media Direction OMD. (MKS)