Kraj

DomBank realizuje akcje guerillamarketingowe

Przez dwa dni (14-15 maja br.) 10-osobowa grupa rugbistów zapraszała na mecz mieszkańców Łodzi w ramach akcji zorganizowanej przez DomBank....

Przez dwa dni (14-15 maja br.) 10-osobowa grupa rugbistów zapraszała na mecz mieszkańców Łodzi w ramach akcji zorganizowanej przez DomBank. Jego łódzki oddział jest głównym sponsorem drużyny rugby Budowlani Łódź.

Przemieszczając się po głównych ulicach i najruchliwszych częściach miasta, gracze rzucali do siebie piłkami oraz wykonywali charakterystyczne dla rugby zagrania. Ich zadaniem było przede wszystkim zaczepianie przechodniów oraz zapraszanie ich na sobotni mecz sezonu, w którym stawką było pierwsze miejsce w tabeli polskiej ligi rugby. Zainteresowanym wręczane były darmowe wejściówki na mecz.

W ramach wsparcia akcji rozdawany był najnowszy numer magazynu “Kick Off” – tematycznej gazetki o rugby wydawanej przez DomBank. Magazyn dystrybuowany był także przed meczem, na który przybyło ok. 2 tys. kibiców.

Była to pierwsza akcja guerilla marketingu w historii DomBanku. Event przygotowała warszawska agencja Fabryka Pomysłów. (JN)