M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Reklama Żywca mówi o wyjątkowości marki

Serwis Dzienny | 19 maja 2008, 06:45

W piątek wystartowała nowa kampania reklamowa marki Żywiec (Grupa Żywiec) pt. "Nie każdy" autorstwa agencji Just. Ideą kampanii jest podkreślenie,...

W piątek wystartowała nowa kampania reklamowa marki Żywiec (Grupa Żywiec) pt. "Nie każdy" autorstwa agencji Just.

Ideą kampanii jest podkreślenie, jak ważne w życiu są wyjątkowość i niepowtarzalność, również wyjątkowość marki Żywiec. W spocie przedstawieni są ludzie realizujący swoje pasje. Jako wyjątkowe zaprezentowane jest także piwo Żywiec, bo przecież "nie każde piwo to Żywiec".

Media obejmują ogólnopolskie stacje telewizyjne oraz stacje tematyczne: TVN24, TVN Turbo, Polsat Sport, Discovery, Canal Plus. Spot będzie prezentowany także w National Geographic HD, Canal Plus Sport HD oraz nSport.

Kampania pojawi się w internecie w dwóch odsłonach - na przełomie wiosny i lata oraz jesienią. Spoty reklamowe w sieci multipleksów będą emitowane w czerwcu i we wrześniu.

Za produkcję filmową odpowiada Opus Film, reżyserem i operatorem jest Łukasz Kośmicki. Planowaniem i zakupem mediów zajęły się ZenithOptimedia (telewizja i internet) oraz Media Concept (outdoor). (AMS)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , , , ,