Kraj

Piast rozpoczął kampanię outdoorową i promocję na Dolnym Śląsku

Marka piwa Piast z portfolio Carlsberg Polska rozpoczęła kampanię outdoorową i promocję konsumencką na Dolnym Śląsku. Kampania wizerunkowa podkreśla związki...

Marka piwa Piast z portfolio Carlsberg Polska rozpoczęła kampanię outdoorową i promocję konsumencką na Dolnym Śląsku. Kampania wizerunkowa podkreśla związki marki z futbolem i sponsoring klubu WKS Śląsk Wrocław. Hasło “Wspieramy wielką piłkę” zilustrowane jest zdjęciem ogromnej futbolówki przetaczającej się przez ulice Wrocławia.

Akcji towarzyszy prosprzedażowa promocja konsumencka, w której zakup pięciu piw marki Piast nagradzany jest naklejką i szklanką Piasta. Autorem kreacji kampanii jest agencja Red8 Communications Group, za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny jest Media Direction OMD. Marketer nie podaje szczegółów dotyczących udziałów rynkowych marki. (TW)