Kraj

Tetley zintensyfikuje działania marketingowe, liczy na wzrost udziału do 5,5 proc.

Tetley Poland planuje jesienią tego roku kampanię ATL-ową herbat marki Tetley. Od dłuższego czasu marka nie była aktywna w mediach,...

Tetley Poland planuje jesienią tego roku kampanię ATL-ową herbat marki Tetley. Od dłuższego czasu marka nie była aktywna w mediach, a jej działania reklamowe prowadzone były przede wszystkim w obrębie promocji konsumenckich. Jak mówi Michał Cichocki, dyrektor marketingu Tetley Poland, kampania reklamowa będzie się opierała na przekazie emocjonalnym. Będzie także promowała nowe produkty, które pojawią się na rynku. Na razie nie są znane szczegóły na ten temat. Strategię i kreację kampanii przygotuje agencja PZL. Za planowanie i zakup mediów odpowiada Optimum Media OMD.

Marketer zakłada, że do końca tego roku udziały wartościowe marki mają wzrosnąć do poziomu 5,5 proc. Obecnie marka Tetley ma ok. 4 proc. rynku. Wartościowym liderem w segmencie herbat jest Lipton.

Wyłącznym dystrybutorem marki Tetley jest Premium Foods. (JD)