M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Telma Group przygotowała kinową kampanię łódzkiego Muzeum Sztuki

Serwis Dzienny | 16 maja 2008, 06:45

Agencja Telma Group Communications odpowiada za organizację kolejnej, trzeciej już odsłony kampanii promującej nową filię łódzkiego Muzeum Sztuki powstającą na...

Agencja Telma Group Communications odpowiada za organizację kolejnej, trzeciej już odsłony kampanii promującej nową filię łódzkiego Muzeum Sztuki powstającą na terenie centrum Manufaktura w Łodzi. Tym razem od czerwca przed seansami filmowymi w 21 kinach sieci Helios w 19 miastach Polski emitowane będą spoty reklamowe. Wcześniej ruszyła kampania billboardowa (330 plakatów w największych miastach kraju), przygotowano też inserty do "Gazety Wyborczej".

Inwestycja w nową filię Muzeum Sztuki w Łodzi wyniesie 54 mln zł. Muzeum ma drugą po zbiorach nowojorskiego Museum of Modern Art najstarszą na świecie kolekcję sztuki awangardowej. (KP)

Czytaj więcej na temat: ,