M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Coca-Cola ruszyła z rozbudowanym programem marketingowym towarzyszącym Euro 2008

Serwis Dzienny | 16 maja 2008, 06:45

Pod hasłem "Piłka po radosnej stronie życia" rozpoczęły się działania marki Coca-Cola związane z mistrzostwami Europy w piłce nożnej Euro...

Pod hasłem "Piłka po radosnej stronie życia" rozpoczęły się działania marki Coca-Cola związane z mistrzostwami Europy w piłce nożnej Euro 2008. Najważniejsze elementy kampanii to nowa odsłona portalu Coke.pl oraz oparta na nim specjalna promocja konsumencka. W konkursie wszyscy nabywcy Coca-Coli, Coca-Coli Light, Coca-Coli Zero, Fanty Orange i Sprite'a mogą rywalizować o 64 podwójne bilety na grupowe mecze Polaków.

Na stronie Udasie.pl pod hasłem "Polska jedenastka na Euro 2008" przeprowadzony zostanie konkurs fotograficzny. Zadaniem uczestników będzie pokazanie na zdjęciach emocji towarzyszących kibicowaniu polskiej reprezentacji. Ze zgłoszonych na konkurs zdjęć użytkownicy portalu wybiorą w głosowaniu pięć najlepszych. Ich autorzy w nagrodę pojadą na finały Euro 2008. Dodatkowo najlepsze zdjęcia zostaną opublikowane na specjalnej rozkładówce w "Przeglądzie Sportowym". Szansę wyjazdu na Euro 2008 otrzymają też głosujący, wśród których rozlosowany zostanie jeden podwójny pakiet biletów.

W ramach programu "Zostań flagowym reprezentacji Polski" ośmiu młodych kibiców wyjedzie na mecz Polska - Niemcy, który odbędzie się w Austrii. Wspólnie z piłkarzami wyjdą oni na murawę boiska, aby prezentować polską flagę narodową podczas odegrania hymnu. Program jest częścią globalnego programu firmy Coca-Cola o nazwie "Flag Bearers".

W związku z wprowadzeniem na rynek nowego napoju Coca-Cola Zero dla mężczyzn konsumenci mogą też wziąć udział w programie "Ultimate Access". Twórcy najlepszej pracy fotograficznej lub filmowej oddającej istotę hasła "Męski manifest" mogą wygrać ekskluzywne pakiety wyjazdowe i zobaczyć miejsca zwykle niedostępne dla kibica. Dodatkową szansą wyjazdu na mecz będą też konkursy SMS-owe organizowane przez firmę Coca-Cola wspólnie z "Przeglądem Sportowym" oraz "Dziennikiem" (Axel Springer Polska).

Kampanii "Piłka po radosnej stronie życia" towarzyszyć będą trzy spoty telewizyjne. Kampania potrwa do końca czerwca. Za kreację kampanii odpowiada agencja reklamowa Publicis, a zakup mediów koordynuje dom mediowy Starcom. Wszystkie aktywności internetowe oraz nową odsłonę www.coke.pl przygotowała agencja K2 Internet, za działania PR odpowiadają agencje Edelman Polska oraz CIC. (MKS)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , ,