Kraj

Clear Channel Poland tworzy sieć dedykowanych nośników City Lejdis

Clear Channel Poland rozszerza portfolio o nową sieć dedykowaną City Lejdis. Ma ona umożliwić precyzyjne dotarcie z przekazem reklamowym do...

Clear Channel Poland rozszerza portfolio o nową sieć dedykowaną City Lejdis. Ma ona umożliwić precyzyjne dotarcie z przekazem reklamowym do kobiet w wieku 25-45 lat mieszkających w dużych miastach. Z badań wynika, że przedstawicielki tej grupy zwykle spędzają czas bardzo aktywnie, najczęściej poza domem – spotykając się ze znajomymi bądź dbając o urodę w klubach fitness i salonach piękności. Można je spotkać także w kawiarniach, kinach i oczywiście na zakupach. Reklama zewnętrzna jest więc skuteczną metodą dotarcia to tej grupy odbiorców.

City Lejdis składa się z 550 wyselekcjonowanych nośników citylight zlokalizowanych w ośmiu największych aglomeracjach miejskich (Warszawa, Kraków, Poznań, Wrocław, Katowice – GOP, Łódź, Trójmiasto i Szczecin). Sieć jest zlokalizowana w sąsiedztwie blisko 3 tys. obiektów będących generatorami ruchu grupy celowej (centra handlowe, sieciowe sklepy z modą, drogerie sieciowe, salony kosmetyczne, sieciowe salony fryzjerskie, fitness/siłownie, kina, restauracje).

Clear Channel Poland do tej pory uruchomił skierowaną do młodzieży sieć City Young oraz City DINKs skierowaną do młodych mieszkańców dużych miast żyjących w parach, ale nieposiadających dzieci. (MKS)