Kraj

Unilever rozszerzył markę Rama o wiariant Multivita

Unilever rozszerzył rodzinę margaryn Rama o Ramę Multivita, opartą na trzech olejach roślinnych. Zawiera witaminy A, D3 i E, B1,...

Unilever rozszerzył rodzinę margaryn Rama o Ramę Multivita, opartą na trzech olejach roślinnych. Zawiera witaminy A, D3 i E, B1, B2 , B6, B12 i kwas foliowy.

Nowość należy do kategorii margaryn zwykłych w kubkach, a nie funkcjonalnych jak Flora Pro-Activ. Nowy wariant będzie wsparciem dla Ramy Classic, która od lat utrzymuje wysokie udziały w kategorii margaryny i miksów w kubkach na poziomie 10 proc.

Nowość jest adresowana przede wszystkim do kobiet w wieku 25-49 lat, mieszkanek miast, w szczególności do matek mających dzieci w wieku 1-12 lat.

Rama Multivita pozycjonowana jest w segmencie premium. Jej bezpośredni konkurenci to Masmix i Go Green firmy Raisio Polska, Bellima ZPT i Manuel Kruszwicy. Unilever wspierać będzie produkt kampanią TV i radiową w okresie od maja do czerwca. Także kampanią outdoorową i działaniami PR, które potrwają do grudnia br. Kreację kampanii zrealizowała agencja Lowe GGK, a media – dom mediowy PHD Polska. (MKS)