Kraj

Epuls otwiera biuro sprzedaży w Warszawie

Serwis społecznościowy Epuls otwiera warszawskie biuro sprzedaży reklam. Pokieruje nim Paweł Gordon, który dołączył do firmy na początku maja br....

Serwis społecznościowy Epuls otwiera warszawskie biuro sprzedaży reklam. Pokieruje nim Paweł Gordon, który dołączył do firmy na początku maja br. Uruchomienie biura w stolicy jest jednym z elementów przyjętej przez Epuls strategii mającej zwiększyć wpływy z reklamy w ogólnej strukturze przychodów serwisu.

Pod koniec stycznia br. firma otworzyła biuro sprzedaży reklam (z siedzibą w Krakowie) oraz wdrożyła własny system adserwerowy. W marcu br. wprowadziła zaś ofertę handlową i ogłosiła cennik dla klientów agencyjnych oraz bezpośrednich. Oddział w Warszawie ma się koncentrować głównie na sprzedaży agencyjnej i obsłudze domów mediowych. Kierujący warszawskim biurem sprzedaży Epulsu Paweł Gordon pracował wcześniej w IDMNet jako dyrektor działu sprzedaży agencyjnej. (BG)