Kraj

ROZPOCZYNA SIĘ KAMPANIA REKLAMOWA PREPARATU ZINAXIN

W połowie października br. rozpocznie się kampania reklamowa preparatu OTC Zinaxin produkowanego przez firmę Eurovita International. Budżet kampanii wynosi według...

W połowie października br. rozpocznie się kampania reklamowa preparatu OTC Zinaxin produkowanego przez firmę Eurovita International. Budżet kampanii wynosi według wstępnych szacunków 100 tys. zł. “Tworzony jest on na bieżąco i zależny jest od wartości sprzedaży” – mówi Andrzej Lasota, prezes firmy Almedica, wyłącznego przedstawiciela Eurovity Int. w Polsce. W połowie października br. rozpocznie się kampania prasowa w “Super Expressie” i “Vicie”. Kreacją layoutów w “Super Expressie” zajmie się dziennik we własnym zakresie, natomiast layouty dla “Vity” zaprojektuje firma Dagaj Studio. Lasota mówi także, że prowadzi rozmowy z “Gazetą Wyborczą”, ale ze względu na ograniczony budżet reklamowanie Zinaxinu w tym dzienniku pozostaje pod znakiem zapytania. Kampania prasowa preparatu potrwa do końca br. Ponadto od połowy listopada br. w Polsacie będzie emitowany billboard sponsorski preparatu wykreowany i wyprodukowany przez studio V 70 Production. Planowaniem mediów na potrzeby kampanii zajął się sam Lasota. Zinaxin jest preparatem OTC stosowanym w leczeniu chorób stawów i pojawił się w sprzedaży pod koniec lipca br. Dostępny jest w postaci żelu i kapsułek. (PU)