Zagranica

PASAŻEROWIE FRANCUSKICH KOLEI LUBIĄ REKLAMY NA DWORCACH

Aż 64 proc. pasażerów francuskich kolei stwierdziło w ostatnio przeprowadzonej ankiecie, że ma pozytywne zdanie na temat reklam umieszczanych na...

Aż 64 proc. pasażerów francuskich kolei stwierdziło w ostatnio przeprowadzonej ankiecie, że ma pozytywne zdanie na temat reklam umieszczanych na dworcach. Badanie zostało przeprowadzone przez firmę Sofres na zlecenia międzynarodowej firmy reklamy zewnętrznej Clear Channel Communications, która jest właścicielem firmy France Rail Publicite, operatora sieci reklam na obiektach kolejowych. Z badań wynika także, że 75 proc. wszystkich pasażerów woli stację, gdzie eksponowane są reklamy, a 71 proc. potwierdziło, że obecność reklam ożywia atmosferę dworców kolejowych. Z drugiej jednak strony 11 proc. respondentów było zdania, że reklamy na dworcach są zbyt agresywne.