Kraj

Direct Publishing inwestuje w internet i projekty za granicą

Net Publishing jest nową spółką zależną firmy Direct Publishing Group, wydawcy segmentu custom publishing. Nowa spółka przeznaczona jest wyłącznie dla...

Net Publishing jest nową spółką zależną firmy Direct Publishing Group, wydawcy segmentu custom publishing. Nowa spółka przeznaczona jest wyłącznie dla rozwiązań internetowych z zakresu wydawnictw na zamówienie.

Michał Sztand, dyrektor generalny Direct Publishing Group, powiedział, że powołanie Net Publishing wpisuje się w światowy trend na rynku custom publishing określany mianem custom content.

– W nowym zjawisku nadrzędną rolę odgrywa kontent, a nie narzędzie, za pomocą którego jest przekazywany – powiedział Michał Sztand.

W ramach Net Publishing testowany jest obecnie magazyn “Inspired by Beauty” dla Procter & Gamble, który łączy w sobie cechy magazynu drukowanego i internetowego.

Direct Publishing Group rozpoczęło prace dla pierwszego klienta w Rosji, gdzie wydawca otworzył biuro. Dla klientów banku Alfa Bank, największego prywatnego banku w Rosji, Direct Publishing Group przygotowuje miesięcznik internetowy, którego celem jest zachęcanie do stosowania bankowości internetowej.

Na Węgrzech powstała spółka joint venture Direct Publishing Group z lokalnym partnerem. Na etapie negocjacji jest natomiast podpisywanie umowy z partnerem na rynku czeskim. Direct Publishing Group wydaje już na trzy rynki: polski, węgierski i czeski, m.in. magazyn “The Cut by Levi’s” dla Levi’sa. (KP)