Kraj

Kofola inwestuje w wizerunek nowej marki wody Jupik Aqua

Wystartowała kampania reklamowa wspierająca wprowadzenie na rynek nowej wody smakowej Jupik Aqua (producent - Kofola) przygotowana przez agencję PND Futura...

Wystartowała kampania reklamowa wspierająca wprowadzenie na rynek nowej wody smakowej Jupik Aqua (producent – Kofola) przygotowana przez agencję PND Futura pod hasłem “Jupik Aqua”. Kampania jest elementem działań promocyjnych dla nowej wody wprowadzonej na rynek w kwietniu br. Jej adresatami są dzieci 7-12-letnie. W kreacji obejmującej reklamę telewizyjną, prasową i internetową wykorzystano postacie ze świata Jupika.

Na maj i czerwiec br. zaplanowano intensywną obecność w TV i internecie. Na potrzeby kampanii PND Futura przygotowała 30- i 15-sekundowe spoty TV. Film reklamowy prezentuje świat przyjaciół Jupika. Pomysł filmu nawiązuje do przesłania z poprzednich filmów marki opisujących przygody bohaterów Jupik Teamu. Kampania telewizyjna potrwa do czerwca i będzie emitowana w kanałach ogólnopolskich przy programach dziecięcych oraz rodzinnych, a także w stacjach tematycznych dla dzieci. W maju wystartował serwis www.jupik.com/aqua, gdzie dzieci mogą znaleźć informacje dotyczące nowego produktu, poznać ciekawostki dotyczące olimpiady oraz różnych dyscyplin sportowych, a także pograć w nową grę. Od końca maja do połowy czerwca przewidziana jest silna kampania internetowa pokazująca 15-sekundowy spot wyświetlana na stronach internetowych przeznaczonych dla dzieci. W lipcu przewidywana jest reklama nowego produktu w “Kaczorze Donaldzie”, do którego dołączona będzie piłka plażowa z wzorem Jupik Aqua. Za media odpowiada dom mediowy MindShare. Produkcją filmu zajęły się PND Futura i Virtual Magic. (MKS)