Kraj

Goodyear chce zwiększyć świadomość marki Premio

Należąca do Grupy Goodyear sieć serwisów Premio rozpoczęła pierwszą dużą kampanię reklamową. Jej celami są: wzrost świadomości marki Premio, budowanie...

Należąca do Grupy Goodyear sieć serwisów Premio rozpoczęła pierwszą dużą kampanię reklamową. Jej celami są: wzrost świadomości marki Premio, budowanie wizerunku serwisów samochodowych przyjaznych kierowcy oraz zwiększenie liczby klientów w punktach serwisowych.

Autorem projektu jest agencja Polymus Integrated Communication, która przygotowała strategię kampanii reklamowej, kreację i egzekucje w mediach, m.in. w prasie, radiu, internecie i na materiałach POS. Planowaniem i zakupem mediów zajmuje się dom mediowy Universal McCann.

Polymus zdobyła budżet Premio w wyniku przetargu. Nazw pozostałych agencji biorących w nim udział nie podano. Sieć Premio obecnie liczy 78 punktów serwisowych. (TW)