Kraj

Hyundai rozpoczyna program marketingowy związany z Euro 2008

Hyundai w najbliższy weekend rusza z akcją Piłka Życzeń. To międzynarodowy program marketingowy realizowany przez Hyundai Motor Co. w każdym...

Hyundai w najbliższy weekend rusza z akcją Piłka Życzeń. To międzynarodowy program marketingowy realizowany przez Hyundai Motor Co. w każdym z 16 krajów, których drużyny zakwalifikowały się do mistrzostw Euro 2008.

Ogromna piłka o średnicy 4 m przyjedzie do czterech miast w Polsce, a kibice, przedstawiciele mediów oraz wszyscy inni zainteresowani będą mogli złożyć na niej swoje podpisy i życzenia, dopingując tym samym polską drużynę. Piłka Życzeń będzie towarzyszyła piłkarzom podczas rozgrywek meczowych.

Podobne działania miały już miejsce przy okazji mistrzostw świata w piłce nożnej w Niemczech w 2006 roku.

Pierwsza impreza z cyklu Piłka Życzeń odbędzie się w sobotę 10 maja w Poznaniu. Kolejne miasta, które odwiedzi, to: Kraków (18.05), Łódź (25.05) i Warszawa (01.06). (BG)