Kraj

V&S mimo akwizycji zrealizuje swoje budżety marketingowe na br.

V&S Luksusowa Zielona Góra podtrzymuje swoje plany marketingowe na ten rok, mimo że firmę kupuje właśnie koncern Pernod Ricard. Wszelkie...

V&S Luksusowa Zielona Góra podtrzymuje swoje plany marketingowe na ten rok, mimo że firmę kupuje właśnie koncern Pernod Ricard. Wszelkie akcje promocyjne, launche i budżety mają być zrealizowane – dowiedzieliśmy się ze źródeł zbliżonych do marketera.

W ciągu najbliższych tygodni ruszy m.in. duży projekt wspierający markę Luksusowa, będzie też wspierany drugi najważniejszy brand – Absolut. Na razie nie wiadomo, jak będą wyglądać struktury marketingowe po połączeniu V&S Luksusowa Zielona Góra z należącą do Pernod Ricard Wyborową SA, ale zespół V&S pozostaje stabilny (z firmy nikt nie odszedł).

Do akwizycji koncernu V&S przez Pernod Ricard doszło po czteromiesięcznej aukcji prowadzonej przez szwedzki rząd. Kwota transakcji wyniosła 5,63 mld euro. Obecnie trwają formalności związane z zamknięciem transakcji, które mogą się przeciągnąć do lata. Prawdopodobnie połączona firma zainauguruje działalność w Polsce nie wcześniej niż 1 stycznia 2009 roku. (TW)