M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Zmiany w strukturze biur reklamy Murator SA; do zespołu dołącza Tymoteusz Bilecki

Serwis Dzienny | 7 maja 2008, 06:45

Murator SA wprowadza zmiany w strukturze biur reklamy. Zespół zajmujący się sprzedażą reklam w miesięcznikach wnętrzarskich ("Dobre Wnętrze", "M jak...

Murator SA wprowadza zmiany w strukturze biur reklamy. Zespół zajmujący się sprzedażą reklam w miesięcznikach wnętrzarskich ("Dobre Wnętrze", "M jak mieszkanie") przechodzi z Biura Reklamy - Wnętrza, Zdrowie, Wypoczynek, kierowanego przez Łukasza Kawęckiego, do Biura Reklamy - Budowa i Architektura, którego dyrektorem jest Anna Dygasiewicz-Piwko.

Murator zmienia również nazwy tych biur na: Biuro Reklamy - Budowa, Wnętrza i Architektura oraz Biuro Reklamy - Hobby i Zdrowie. Koordynowany przez Joannę Myszkorowską pięcioosobowy zespół reklamy w miesięcznikach "Dobre Wnętrze" i "M jak mieszkanie" w Biurze Reklamy - Budowa, Wnętrza i Architektura zajmie się również sprzedażą powierzchni reklamowej w miesięczniku "Architektura-Murator".

- Zmiana jest podyktowana chęcią oferowania lepszej, kompleksowej obsługi firmom z obszaru budownictwa, wnętrz i architektury oraz planami rozwoju produktów w tej grupie - mówi Anna Dygasiewicz-Piwko.

Do Biura Reklamy - Hobby i Zdrowie dołączył Tymoteusz Bilecki, który objął stanowisko zastępcy dyrektora tego biura, to jest Łukasza Kawęckiego, który jednocześnie jest szefem działu agencyjnego Murator SA. Tymoteusz Bilecki ma za sobą ośmioletnią karierę w Broker FM, gdzie ostatnio pracował na stanowisku group head. Wcześniej, pod koniec lat 90., pracował w Euromediach. (KP)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , ,