Kraj

Wide Open zrealizowała serwis Grześków w formie wirtualnej mapy miasta

Jutrzenka uruchomiła nową witrynę internetową www.grzeski.pl. Wirtualna mapa miasta prezentuje wszystkie smaki popularnych Grześków, ukazując osoby, które je jedzą. -...

Jutrzenka uruchomiła nową witrynę internetową www.grzeski.pl. Wirtualna mapa miasta prezentuje wszystkie smaki popularnych Grześków, ukazując osoby, które je jedzą.

– Dzięki wykorzystaniu pomysłu miasta i zastosowanej technice możemy przedstawić wielu ludzi w zwykłych, codziennych sytuacjach. To daje nam okazję do pokazania, że Grześki pasują do wszystkich. Są jedzone w biurze, u fryzjera i na trzepaku. Grześki już od kilku sezonów znajdują się w czołówce najchętniej kupowanych wafli w Polsce. Stworzyliśmy stronę dla młodzieży, która najczęściej korzysta z internetu, spędza tam najwięcej czasu, jest najbardziej aktywna, a wśród konsumentów Grześków ma znaczący udział – mówi Maja Kobusińska, senior brand manager marki Grześki.

Zastosowanie rysunkowej konwencji przyniosło wiele dodatkowych efektów i opcji. Istnieje możliwość pobrania tapety, wygaszacza z rysunkowymi postaciami, rozegrania interaktywnej gry, poznania historii Grześków i obejrzenia reklamy telewizyjnej. Strona stworzona wspólnie przez dział marketingu Jutrzenki i agencję Wide Open będzie się rozwijać. (MKS)