Kraj

Wojciech Masalski dyrektorem handlowym Fiat Auto Poland

Wojciech Masalski objął stanowisko dyrektora handlowego Fiat Auto Poland. Zastąpił Wojciecha Halarewicza, który w listopadzie ub.r. odszedł z koncernu i...

Wojciech Masalski objął stanowisko dyrektora handlowego Fiat Auto Poland. Zastąpił Wojciecha Halarewicza, który w listopadzie ub.r. odszedł z koncernu i zajął się tworzeniem polskich struktur Mazdy (od jesieni ub.r. był wakat na stanowisku dyrektora handlowego Fiat Auto Poland).

Masalski ostatnio (od września 2006 r.) pracował jako dyrektor zarządzający General Motors w Pradze, gdzie odpowiadał za marketing, sprzedaż i posprzedaż samochodów marek Opel oraz Chevrolet na rynkach czeskim i słowackim. W latach 1997-2001 pracował w Centrum Daewoo oraz Daewoo-FSO Motors w dziale marketingu. W grudniu 2001 r. rozpoczął pracę w dyrekcji handlowej Fiat Auto Poland SA, odpowiadając za marketing marki Fiat. Z początkiem stycznia 2004 r. przeszedł do pracy w regionalnym biurze General Motors w Budapeszcie, zarządzając marketingiem w krajach Europy Środkowej i Wschodniej – najpierw marką Chevrolet, a następnie Opel.

– Fiat przeszedł ogromne zmiany organizacyjne. Dzisiaj jest to firma zarządzana w zupełnie inny sposób, a to jest niezwykle istotne. Nasza aktualna oferta handlowa to zdecydowany atut i do tego musimy przekonać potencjalnych klientów. Oczywiście zarządzanie operacjami handlowymi na trudnym polskim rynku to duże wyzwanie. Jestem jednak przekonany, że wspólnie z całym zespołem będziemy w stanie walczyć o najwyższe laury. Cel numer jeden to oczywiście wzmocnienie naszej pozycji na rynku – mówi Wojciech Masalski. (BG)