Przetargi

Polska Agencja Informacji i Inwestycji Zagranicznych prowadzi przetarg związany z promocją Polski na Expo 2010

Polska Agencja Informacji i Inwestycji Zagranicznych (PAIIZ) ogłosiła przetarg na realizację 30-sekundowego spotu promocyjno-informacyjnego o Polsce. Będzie on wykorzystywany w...

Polska Agencja Informacji i Inwestycji Zagranicznych (PAIIZ) ogłosiła przetarg na realizację 30-sekundowego spotu promocyjno-informacyjnego o Polsce. Będzie on wykorzystywany w działaniach promocyjnych związanych z udziałem naszego kraju w targach Expo 2010 w Szanghaju. Wyłoniona w przetargu agencja dodatkowo przygotuje na zlecenie PAIIZ 20-minutową prezentację multimedialną, która zostanie wykorzystana jako narzędzie promocyjne podczas spotkań, prezentacji i innych wydarzeń promujących Polskę w Szanghaju.

Spot ma promować walory turystyczne, naukowe oraz gospodarcze Polski i obowiązkowo zawierać treści związane z postacią Fryderyka Chopina, która jest rozpoznawalna i ceniona wśród Chińczyków. Grupą docelową spotu i prezentacji mają być środowiska opiniotwórcze w Chinach, środowiska z obszaru polityki, kręgów gospodarczych i biznesowych oraz liderzy opinii.

Produkcje powinny zostać zrealizowane do końca czerwca br. (BG)