Zagranica

IPG odnotowało stratę w kwocie 63 mln dol.

Holding reklamowy Interpublic Group (IPG) poinformował o stracie w wysokości 63 mln dol., którą odnotował po pierwszym kwartale br. Przychody...

Holding reklamowy Interpublic Group (IPG) poinformował o stracie w wysokości 63 mln dol., którą odnotował po pierwszym kwartale br. Przychody ze sprzedaży wyniosły w tym okresie 1,5 mld dol. Oznacza to jednak poprawę w stosunku do ub.r., gdzie w analogicznym okresie IPG poniosła stratę na poziomie 125 mln dol. przy przychodach 1,36 mld dol. Wzrost organiczny grupy wyniósł 5 proc. i według Michaela Rotha, CEO w IPG, stanowi dobry prognostyk na cały br. Największe wzrosty przychodów generowane przez nowych klientów zanotowano w Europie i Azji (o 15 proc.), podczas gdy w Stanach Zjednoczonych ten wzrost wyniósł tylko 5 proc. (“AdWeek”)