M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Multikino wspiera reklamą cykl seansów dla singli

Serwis Dzienny | 23 kwietnia 2008, 06:45

Od jutra sieć kin Multikino wprowadza do oferty cykl czwartkowych seansów dla singli. W ich trakcie odbywać się będą pokazy...

Od jutra sieć kin Multikino wprowadza do oferty cykl czwartkowych seansów dla singli. W ich trakcie odbywać się będą pokazy przedpremierowych bądź premierowych filmów adresowanych do tzw. wolnych strzelców. Akcja ma na celu ułatwienie poznania się singlom, których codzienne obowiązki sprawiają, że mają coraz mniej czasu na spotkania i zawieranie nowych znajomości.

Nową ofertę Multikina wspiera ogólnopolska kampania promocyjna, która potrwa do końca maja br. Obejmuje portale internetowe Sympatia.pl i Onet.pl, telewizję Viva, sieć Radia Eska, kolportaż ulotek w lokalach Telepizzy, outdoor (tablice 5x2 m, scrolle i słupy w największych miastach) oraz prasę ("Gazeta Co Jest Grane", "Metro", "Logo", "Avanti", "Film", "Machina", "Joy", "Viva!", "Party", "Eurostudent", "In Style", "Playboy", "Cosmopolitan"), reklamę w komunikatorze Gadu-Gadu, portalu Moja Generacja oraz na antenie Gadu Radia.

Dodatkowo w sieci kin Multikino emitowane będą spoty na ekranach, wydawane ulotki przy kasach itp.

Projekt kampanii został przygotowany we współpracy z agencją Fabryka Obrazu. Media do kampanii zaplanowało i zakupiło Multikino. (BG)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,