Kraj

"Mój Pies" zmienia szatę graficzną i inwestuje w reklamę

Wydanie jubileuszowego 200. numeru miesięcznika "Mój Pies" wydawca AWR "Wprost" wspiera kampanią reklamową. Działania obejmują: TV Biznes, RMF FM, sieć...

Wydanie jubileuszowego 200. numeru miesięcznika “Mój Pies” wydawca AWR “Wprost” wspiera kampanią reklamową. Działania obejmują: TV Biznes, RMF FM, sieć Eska, Radio Kolor, wybrane tytuły prasowe i internet. Projekt został przygotowany przez wydawcę. Urodzinowe wydanie magazynu stało się także okazją do unowocześnienia szaty graficznej magazynu oraz wprowadzenia nowych rubryk. Bieżący numer o objętości zwiększonej do 96 stron ukazał się z drugą, poszerzoną edycją przewodnika “Miejsca przyjazne psom” na 2008 rok. Wydawca przygotował także konkurs dla czytelników “Mojego Psa” z 200 nagrodami oraz nagrodą główną – wyprawą do Sztokholmu na światową wystawę psów. Według danych ZKDP średnia sprzedaż “Mojego Psa” w styczniu br. ogółem wyniosła 23,3 tys. egz. (nakład 42,7 tys.). (KP)