Kraj

KP pokazuje spot marki Lech nakręcony w Buenos Aires

Marka Lech z portfolio Kompanii Piwowarskiej rozpoczęła kolejny etap telewizyjnej kampanii wizerunkowej opartej na platformie "Nadchodzi piątek - Będzie się...

Marka Lech z portfolio Kompanii Piwowarskiej rozpoczęła kolejny etap telewizyjnej kampanii wizerunkowej opartej na platformie “Nadchodzi piątek – Będzie się działo”. Spot, przygotowany przez agencję Grandes Kochonos we współpracy z domem produkcyjnym Graffiti Film, nawiązuje konwencją do hollywoodzkich filmów akcji. Jego reżyserem jest Łukasz Kośmicki, który zrealizował również wcześniejszy spot dla marki Lech – “Helikoptery”. Zdjęcia nakręcono w stolicy Argentyny Buenos Aires i biorący w nich udział aktorzy również pochodzą z tego kraju.

Działania reklamowe potrwają do września br. W październiku zostanie zaprezentowana kolejna odsłona tegorocznej kampanii wizerunkowej marki. Planowaniem i zakupem mediów zajmuje się dom mediowy Starcom. (TW)