Kraj

Mars Polska wprowadza sieć komórkową Snickers Mobile

Mars Polska, producent m.in. batoników Snickers, wprowadzi pod marką Snickers Mobile nową sieć komórkową (pre-paid). Podpisał pięcioletnią umowę z MNI...

Mars Polska, producent m.in. batoników Snickers, wprowadzi pod marką Snickers Mobile nową sieć komórkową (pre-paid). Podpisał pięcioletnią umowę z MNI Mobile (grupa MNI SA), która udostępni infrastrukturę (MNI Mobile korzysta z sieci PTK Centertel/Orange). Mars i MNI liczą, że z kart Snickers Mobile będzie korzystało min. 100 tys. użytkowników. To pierwszy taki projekt sieci komórkowej pod marką Snickers w koncernie Mars Incorporated.

– W takich właśnie nietypowych, wręcz niszowych projektach upatrujemy przyszłość i powodzenie projektów wirtualnych operatorów komórkowych – mówi Leszek Kułak, wiceprezes MNI Mobile. – Z naszej strony projekty MVNO to przede wszystkim projekty marketingowe przy wykorzystaniu silnych brandów, tak jak w przypadku marki Snickers.

Oferta ma charakter programu lojalnościowego – przy kupnie Snickersa doładowuje się telefon. Karty Snickers Mobile (100 tys.) otrzymają ci, którzy do 13 czerwca przyślą na adres producenta największą liczbę kodów z opakowań. Przy czym pierwszych 20 otrzyma tzw. diamentowe numery (łatwe do zapamiętania), kolejnych 200 – “złote”, a kolejne 20 tys. – “srebrne”. Starter Snickers Mobile będzie zawierał 5 zł na start. W batonach Snickers będą kody na doładowanie telefonu (od kilkudziesięciu groszy do kilkudziesięciu, a nawet kilkuset złotych). Doładować telefon będzie można także m.in. w: sieci Kolportera, Moje Rachunki, przez internet, w bankomatach Euronetu, a także dzwoniąc na numer premium z telefonu stacjonarnego (10 zł).

Wczoraj nie uzyskaliśmy od Mars Polska informacji nt. planów ewentualnego wsparcia marketingowo-reklamowego Snickers Mobile. Ostatnią dużą kampanię ATL dla marki Snickers realizowały BBDO Warszawa oraz MediaCom Warszawa. (MB)