Kraj

INTELIGO WSPIERA SPRZEDAŻ USŁUG KOLEJNĄ KAMPANIĄ REKLAMOWĄ

Ruszyła kolejna kampania reklamowa dla Inteligo (internetowe usługi bankowe), która potrwa przez najbliższe dwa miesiące. Reklamy pojawiły się w telewizji...

Ruszyła kolejna kampania reklamowa dla Inteligo (internetowe usługi bankowe), która potrwa przez najbliższe dwa miesiące. Reklamy pojawiły się w telewizji (TVN oraz TVP2), prasie (dziennik ogólnopolski – “Gazeta Wyborcza”, tygodnik “Newsweek Polska” oraz magazyny “Voyage” i “Playboy”) i na nośnikach reklamy zewnętrznej. Od strony strategii i kreacji kampamię przygotowała agencja reklamowa J. Walter Thompson/Parintex. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MindShare. Głównym celem działań reklamowych jest budowanie świadomości i wizerunku konta Inteligo jako najatrakcyjniejszej oferty na rynku bankowości detalicznej oraz przekonanie potencjalnych klientów, że korzyści finansowe płynące z korzystania z usług Inteligo są łatwo osiągalne. Agencja przygotowała 30-sekundowy film reklamowy, którego hasło przewodnie brzmi – “Otworzyć konto Inteligo to jak samemu sobie dać podwyżkę”. Reklamy prasowe i kampania billboardowa koncentrować się będą, tak jak przy kampanii wprowadzającej Inteligo na polski rynek, na mocnych hasłach niewymagających wizualizacji. Hasło billboardowe to: “Sam sobie daj podwyżkę”. Informacje zawarte w reklamach prasowych, opisując przewagi konkurencyjne konta, przedstawiają szczegółowo zalety otworzenia konta Inteligo. Już po raz drugi szczególnie potraktowani w kampanii zostali czytelnicy “Playboya”. W magazynie tym wykorzystano hasło reklamowe, dopasowanego do charakteru pisma – “Bo to, co je podnieca, to się nazywa kasa. Sam sobie dodaj uroku – otwórz konto Inteligo”. Wysokość budżetu kampanii nie została ujawniona. (AMS)