Kraj

PKO BP reklamuje się w Londynie

Bank PKO BP wystartował z kampanią skierowaną do Polaków pracujących w Londynie. - Byliśmy pierwszym polskim bankiem, który otworzył oddział...

Bank PKO BP wystartował z kampanią skierowaną do Polaków pracujących w Londynie.

– Byliśmy pierwszym polskim bankiem, który otworzył oddział w Londynie, teraz nadszedł czas na działania reklamowe – mówi Bartłomiej Pawlak, szef marketingu PKO BP.

Działania reklamowe prowadzone są na selektywnie wybranych nośnikach indoorowych w biurach rachunkowych, biurach porad prawnych, kawiarenkach internetowych, lokalnych oraz sieciowych sklepach z polską żywnością, jak również w polskich restauracjach. W sumie jest to około 200 lokalizacji odwiedzanych przez potencjalnych klientów banku. W kampanii użyto różnych formatów, m.in.: plakatów, toreb reklamowych, ulotek oraz innych gadżetów. Akcja wspierana jest także w prasie polskiej cieszącej się dużą popularnością wśród rodaków przebywających w Anglii. Dodatkowym medium zwiększającym impakt kampanii jest Polskie Radio Londyn (PRL24).

Strategię działań reklamowych przygotował i zlecił dom mediowy ZenithOptimedia, za przygotowanie i realizację działań na nośnikach indoorowych odpowiadała ARBOmedia Polska.

PKO BP promuje korzyści wynikające z zawarcia umowy kredytowej na zakup nieruchomości w Polsce w sytuacji, gdy raty kredytu można spłacać ze środków zarobionych na Wyspach. Kampania przypomina także o możliwości korzystania z darmowych przelewów do Polski. (MB)