Zagranica

COCA-COLA ROZDYSPONOWAŁA BUDŻETY REKLAMOWE

Po trwających miesiąc negocjacjach koncern Coca-Cola zakończył w USA proces zmian dotyczący obsługi jej budżetów reklamowych. Wielkimi zwycięzcami są grupy...

Po trwających miesiąc negocjacjach koncern Coca-Cola zakończył w USA proces zmian dotyczący obsługi jej budżetów reklamowych. Wielkimi zwycięzcami są grupy reklamowe Interpublic oraz WPP. Agencje reklamowe należące do Interpublic Group of Cos., która we wrześniu br. straciła konkurencyjny budżet PepsiCo., przejęły większą część portfolio koncernu, w tym obsługę marek: Diet Coke, Powerade, Dasani, Minute Maid, Simply Orange, High-C, Fruitopia, Fresca, Citra, Mad River, Planet Java, Cherry Coke. Agencje reklamowe grupy WPP będą obsługiwać takie brandy jak Sprite, Diet Sprite oraz Fantę. W informacji skierowanej do menedżerów na całym świecie chief marketing officer Steve Jones powiedział, że decyzję o wyborze ofert Interpublic i WPP podjęto z powodu ich silnej infrastruktury i globalnego zasięgu działalności.