Kraj

Cube Group wprowadza innowacyjny program doradczy, szykuje się na New Connect

Agencja Cube Group poszerzyła usługi o nowy program doradczy w zakresie kontroli efektywności reklamy online. Program pozwalający na lepszą kontrolę...

Agencja Cube Group poszerzyła usługi o nowy program doradczy w zakresie kontroli efektywności reklamy online. Program pozwalający na lepszą kontrolę jakościową i kosztową działań reklamowych prowadzonych w sieci został opracowany przez zespół Cube Group.

– Teraz reklamodawca może zlecić nam doradztwo i zarządzanie kampanią reklamową, w tym wybór odpowiednich form i emisji. Nasi specjaliści zoptymalizują kampanię, dokonując dla klienta zakupu akcji, klików i leadów w różnych sieciach reklamowych czy portalach. Będą zarządzać efektywnością działań prowadzonych przy użyciu dostępnych na rynku programów afiliacyjnych – mówi Andrzej Cudny, dyrektor zarządzający Cube Group.

Cube Group jest agencją zajmującą się marketingiem w wyszukiwarkach. Celem firmy jest minimalizacja kosztów reklamowych ponoszonych przez klientów przy maksymalizacji jej efektywności.

Cube Group powstała w 2006 r., od początku rozwija ją i współtworzy (po odejściu z Ad.net – pisaliśmy o tym w “DS MMP” z 1 marca 2006 r.) Andrzej Cudny.

W tej chwili firma szykuje się do wejścia na New Connect. (DD)