Agencja Cube Group poszerzyła usługi o nowy program doradczy w zakresie kontroli efektywności reklamy online. Program pozwalający na lepszą kontrolę jakościową i kosztową działań reklamowych prowadzonych w sieci został opracowany przez zespół Cube Group.
– Teraz reklamodawca może zlecić nam doradztwo i zarządzanie kampanią reklamową, w tym wybór odpowiednich form i emisji. Nasi specjaliści zoptymalizują kampanię, dokonując dla klienta zakupu akcji, klików i leadów w różnych sieciach reklamowych czy portalach. Będą zarządzać efektywnością działań prowadzonych przy użyciu dostępnych na rynku programów afiliacyjnych – mówi Andrzej Cudny, dyrektor zarządzający Cube Group.
Cube Group jest agencją zajmującą się marketingiem w wyszukiwarkach. Celem firmy jest minimalizacja kosztów reklamowych ponoszonych przez klientów przy maksymalizacji jej efektywności.
Cube Group powstała w 2006 r., od początku rozwija ją i współtworzy (po odejściu z Ad.net – pisaliśmy o tym w “DS MMP” z 1 marca 2006 r.) Andrzej Cudny.
W tej chwili firma szykuje się do wejścia na New Connect. (DD)