Kraj

Jung von Matt jednak z Grandes Kochonos

Po kilkumiesięcznej przerwie niemiecka sieć Jung von Matt ponownie podjęła rozmowy z polską agencją Grandes Kochonos, które ostatecznie doprowadziły do...

Po kilkumiesięcznej przerwie niemiecka sieć Jung von Matt ponownie podjęła rozmowy z polską agencją Grandes Kochonos, które ostatecznie doprowadziły do zawarcia porozumienia i włączenia polskiej agencji do sieci Jung von Matt.

Czterej polscy właściciele Grandes Kochonos (Jacek Stalewski, Jacek Wlazło, Michał Sorówka i Paweł Nowakowski) pozostają udziałowcami większościowymi. Szczegóły transakcji nie zostały ujawnione. Umowa ostatecznie ma zostać podpisana 25 maja.

Grandes Kochonos zmieni wówczas nazwę na Jung von Matt Kochonos (lub JvM Kochonos).

Włączenie Grandes Kochonos do Jung von Matt nie gwarantuje polskiej agencji współpracy z klientami tej sieci na innych rynkach.

– Na pewno jednak możemy liczyć na rekomendacje, co w wielu przypadkach jest wstępem do współpracy – podkreślił Jacek Stalewski, prezes Grandes Kochonos.

Grandes Kochonos działa na rynku od 17 miesięcy, ma w swoim portfolio kilkunastu klientów, m.in.: Kompanię Piwowarską (Lech), HBO, Compensę, Kruszwicę, Wyborową SA, ZM Henryk Kania. (AMS)