Kraj

Debiutująca Arla Kaergarden zapoczątkowuje kategorię masła z olejem rzepakowym

Arla Foods, duński koncern mleczarski, skoncentruje w tym roku wysiłki marketingowe w Polsce na nowym produkcie - Arla Kaergarden. Jest...

Arla Foods, duński koncern mleczarski, skoncentruje w tym roku wysiłki marketingowe w Polsce na nowym produkcie – Arla Kaergarden. Jest to masło z dodatkiem oleju rzepakowego, którego dystrybucja dopiero się rozpoczyna. Marka jest znana na rynku duńskim, ale w Polsce tworzy nową kategorię produktów. Do tej pory były dostępne różnego rodzaju mieszanki margaryny i masła, ale zawierały one od kilku do kilkunastu procent masła. Arla Kaergarden w 75 proc. zawiera masło, a w 25 proc. olej rzepakowy. Nowość jest dostępna w dwóch smakach – klasycznym i lekko osolonym, w 200-g (cena 4,99 zł) i 400-g (8,99 zł) opakowaniach. Producent liczy, że zainteresuje nią przede wszystkim osoby młode, nowoczesne, aktywne życiowo.

Arla Kaergarden ma być w tym roku wsparta kampanią reklamową z udziałem TV. Media zaplanuje dom mediowy Carat Polska. Arla Foods sprzedaje w Polsce także masło Lurpak. (MKS)