M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Bioderma opiera koncept kreatywny na walce ze stereotypami

Serwis Dzienny | 17 kwietnia 2008, 06:45

Laboratoire Dermatologique "Bioderma" wspiera kampanią reklamową ogólnopolską akcję "Twoja skóra bez tajemnic". Motywem przewodnim komunikacji są kolorowe kulki, które symbolizują...

Laboratoire Dermatologique "Bioderma" wspiera kampanią reklamową ogólnopolską akcję "Twoja skóra bez tajemnic". Motywem przewodnim komunikacji są kolorowe kulki, które symbolizują różnorodność rodzajów skóry. W spocie telewizyjnym przypadkowy dobór kosmetyków przedstawiony został za pomocą losowania różnokolorowych kulek - co nawiązuje do bardzo powszechnej nieznajomości rodzajów skóry i błędnego doboru kosmetyków.

Kampania reklamowa obejmie telewizję (m.in.: TVN, TVN24, TVN Style), prasę (m.in.: "Viva", "Twój Styl") oraz internet. Potrwa do połowy maja br. Kreację kampanii przygotowała agencja Hand Made. Pracował nad nią zespół: Joanna Wierzbiak (copywriter), Miłosz Sroka (senior copywriter), Agnieszka Trzeciak (art director) i Kinga Żarnowska (account manager). Produkcję spotu telewizyjnego, wyreżyserowanego przez Jana Hryniaka, przygotował "Garaż" Miejsce Filmowe. Media na potrzeby kampanii zaplanował i kupił dom mediowy Intermedia.

"Twoja skóra bez tajemnic" to akcja zachęcająca do wizyt u dermatologa w celu rozpoznania typu skóry oraz właściwych sposobów pielęgnacji. W piętnastu miastach Polski odbędą się darmowe konsultacje dermatologiczne dla zainteresowanych osób, które zarejestrują się na stronie www.skorabeztajemnic.pl.

Firma Laboratoire Dermatologique "Bioderma" jest francuskim producentem dermokosmetyków sprzedawanych wyłącznie w aptekach. (DD)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , ,